Richtlijnen tijdens de CORONA crisis

ALFASUN stelt de gezondheid van haar klanten en medewerkers voorop tijdens de CORONA crisis. Daarom zijn enkele richtlijnen noodzakelijk.

 

Offerte aanvraag?

In tijden van COVID-19 moet het contact zo veel mogelijk vermeden worden. Wenst u een offerte voor zonnepanelen, een omvormer, een laadpaal of thuisbatterij? Wij hebben een online offerte tool ontwikkeld waarmee u binnen zeer korte tijd een offerte ontvangt EN een digitale energieadviseur toegekend krijgt. U kan deze adviseur steeds telefonisch of per mail contacteren met al uw vragen.

 

Afspraak met een verkoper gepland?

Had u reeds een afspraak gepland? Indien u als klant dit wenst, dan zal deze afspraak kunnen doorgaan mits het in acht nemen van de opgelegde social distancing regels.  Wenst u liever geen bezoek, dan kan de afspraak verzet worden of zo vele mogelijk digitaal gebeuren. Onze energie adviseur contacteert u persoonlijk om samen tot een gepaste oplossing te komen.

 

Wat met de installatie van mijn zonnepanelen?

Maak u niet ongerust! De installatie van uw panelen, batterij en/of omvormer kan nog steeds doorgaan. Onze dakwerkers moeten niet met u in contact komen. Bij de binneninstallatie worden alle richtlijnen inzake social distancing in acht genomen. U weet ten slotte reeds op voorhand van uw energie adviseur waar de plaatsing van de binnen installatie zal gebeuren.

 

Service en depanage.

Heeft u een dringend probleem met uw Alfasun installatie? Maak je geen zorgen, onze technische medewerkers komen ter plaatse en uw probleem zal worden opgelost. Niet dringende problemen zullen worden uitgesteld naar een later tijdstip.

 

Kantoren

Onze kantoren blijven gesloten voor klanten. Enkel zo kunnen wij de gezondheid van onze medewerkers met 100% garanderen. We blijven uiteraard telefonisch en per e-mail bereikbaar.